سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته شده در 88/8/21:: 10:27 صبح

 

دیگه از جونم چی می خوای بیا بازی رو تموم کن

نه دیگه به فکر من باش نه دیگه عمر و حروم کن

خیلی راحت بگو آره بازی رو بردی و باختم

من ساده تو خیالم چه بتی رو از تو ساختم

برو طاقتم تمومه نذار دل بسته ترت شم

اولین و آخرین عشق نمیخوام دردسرت شم

به خودت گفتی مهم نیست دیگه دلبسته و پیره

اون جوری که ساده اومد خودشم میذاره میره

عشق واسه تو یه بازیه بازیه بی حرمت و بس

سرت سلامت خوب من گذشتم از هر چی که هست

می سپارمت دست خدا میده خودش جوابتو

دنیا با هر چی هست و نیست به نام ما به کام تو

تو خیالم توی ر‌‌ؤیا تورو دارمت عزیزم

باشی و نباشی با من تویی عمرم همه چیزم

تو چه باشی چه نباشی سهم من از تو دریغه

حرفامو کسی می فهمه که اسیر نارفیقه

 میدونم منو نمیخوای تو رقیبا من شدم ما

همون چند روزم که بودم یا کلک بود یا ترحم

چندمین بیچارتم من اولینشم شایدم صد

اما خوب اینو می دونم عشق من دل تورو زد

 

 

 

 

 




کلمات کلیدی :